PELAN HIBAH RM 1 JUTA MURAH DARI AIA

Sebolehnya kita tak mahu lah apa-apa terjadi kepada anda tetapi orang cakap malang tidak berbau. Sebagai ketua keluarga, tanggungjawab anda sangat berat. Anda perlu keluar bekerja untuk mencari nafkah dan mungkin kadang-kala anda tak sempat pun nak peduli tentang kesihatan dan keselamatan diri sendiri. 


Dalam perjalanan anda mencari rezeki, kemalangan boleh berlaku bila-bila masa sahaja. Bersediakah anda untuk berdepan dengan beban kewangan sekiranya sesuatu mala petaka terjadi pada anda? Adakah isteri dan anak-anak anda bersedia dengan beban kewangan tersebut? Lebih parah sekiranya isteri anda adalah seorang suri rumah.


Dengan kos sara hidup yang semakin meningkat lately ni, penting bagi para suami merangkap ketua keluarga untuk menyediakan pelan penggantian pendapatan untuk ahli keluarga.


Sempena tahun baru 2024, AIA Public Takaful telah melancarkan pelan perlindungan baru khas untuk anda yang menyayangi dan mengambil berat tentang keperluan kewangan keluarga anda.



A-Life Sejuta Makna merupakan pelan takaful keluarga yang memberian perlindungan kematian dan kecacatan kekal bermula dengan RM 1 juta dengan faedah seperti berikut


  • Waris anda akan menerima manfaat kematian dalam bentuk hibah sekurang-kurangnya RM 1 juta sekiranya anda meninggal dunia.


  • Anda akan menerima manfaat RM 1 juta sekiranya mengalami kecacatan kekal.


  • Sekiranya anda meninggal dunia ketika mengerjakan haji dan umrah, waris ana akkan menerima manfaat dalam bentuk hibah sekurang-kurangnya RM 2 juta.


  • Waris anda aan menerima tambahan sekurang-kurangnya RM 50 ribu untuk menampung kos pengurusan harta pusaka.


A Life Sejuta Makna juga menawarkan fleksibiliti kepada anda untuk mendapatkan jumlah perlindungan yang lebih tinggi pada masa hadapan.


Apa yang best dengan pelan ini, anda dapat menikmati perlindungan yang tinggi pada harga yang rendah!


Sekiranya anda berminat untuk mendapat perlindungan ini, klik button di bawah. 




0 Comments

Newest